Med mycke sol...

försvinner lusten att sitte inne vid datorn..

Men vi drar väl några saker som hänt här i livet.
Förra helgen så for jag och Fredik till Sundsvall och handlade och hälsade på Susanne och Robert (dom som äger Mjölnir) . Mycket trevligt och fin gård hade dom köpt också =) På vägen hem så stannade vi till hos min syster i Sollefteå, så det blev en sen hemkomst. Vi var hemma vid halv 2 på natten, trötta som bara den!

I veckan däremot har jag bara arbetat och haft mig, även (som vanligt) glömmt bort att lämna in lönerapporten! Sedan har hästarna fått stå ute på nätterna, skönt för oss allihopa! Måste dock köpa myggmedel, det har nämligen kommit en massa JÄTTE MYGGOR!! Jag gillar dom inte och det gör inte hästarna heller.
Vet ni vad, min lilla fula ankunge börjar bli en svan =) Jag stod nämligen ute och kikade på dom och så sprang Birta några meter, i klockren tölt med bra lyft. Ibland ska man tydligen bli chokad, för de första sprang hon och för det andra så lyfte hon på benen =P

Jaja, så det kan vara.. Igår däremot så förstördes min sommar med grillning av kött, åt nämligen en kotlett. Gissa vad, joe givetvis lyckades jag hitta en typ 3 cm lång blodåder i den. Det såg ut som en riktigt äcklig mask. Då försvann all min aptit och idag när vi skulle grilla så grillade jag lax! Betydligt mycke trevligare än köttet dom andra åt!

Ne tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0