Underbar dag!!

Ja idag har det faktiskt varit en kanon dag! Dock vaknde jag kissnödig och med kläderna på i morse, knepigt sånt där =) Gick och la mig och löste korsord vid åtta igår kväll, med kläder och allt. Tydligen somnade jag rätt fort, för när Fredrik skulle säga god natt vid tio så hade jag sovit rätt så länge. Inte för att jag minns något god natt men, men..

Men tillbaka till idag, vi har varit på långpromenad med hunden idag. På vägen stannade vi till hos min mor och far och fick lite fika. Riktigt, riktigt skönt väder. Några plussgrader och solsken. När vi kom hem så bytte jag bara kläder och gick ut i stallet för att rida, Fredrik han fick den stora äran att skotta bort det som rasat från taket. Så medans jag och Vinur tog oss en tur i solen, så var han hemma och jobbade =)

Sedan så började det närma sig mat och innan jag hade hunnit fundera på vad man skulle kunna äta så hade Fredrik bestämt att han skulle laga mat. Helt okej för mig tyckte jag, så det blev supergoda biffar med potatis och kantarell sås till. Inte så dumt med en liten hemma kock, eller hur?! =P

Nu däremot så sitter jag och tittar på melodifestivalen, man kan undra hur den röstande delen av svenska folkets hörsel är. Ungefär 3 av låtarna är för mig inget att lyssna på, man skulle kunna byta ut dom mot den humoristiska "tingeling". Men snart får vi veta vilket bidrag som vinner!

Sov gott allihopa!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0