Trött i knoppen...

Nu är jag riktigt trött i huvudet och även lite i kroppen.

Dagen har trots en gnagande huvudvärk gått relativt snabbt. Började vid åtta på morgonen och slutade vid halv fem, en lång dag med barn runt sig nästan exakt hela tiden. Då blir man trött i knoppen =)

Men väl hemma kändes de lite lättare, älsklingen hade börjat laga mat så det var nästan helt klart. Bara att äta och njuta, stallet var även de klart. Så efter maten så va de bara till att göra de roliga här i livet, gå ut i stallet.
Väl ute blev det Mjölnir som fick komma ut ur hagen, sadel och träns på. Sedan vandrade vi upp till Tessan och lånade longervolten (och Tessan för den delen), hon fick  "äran" att leda mig och Mjölnir runt i longervolten. Så nu är han  provsutten utan problem. Med lite träning kan vi snart styra och stanna själva =P Fast de tar sin lilla tid det med kan jag lova, finns inga genvägar här.. Fast det är ju de som är de roliga också!

Nu ska jag sova.. Ha de!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0