Sova?

Idag har man haft en vanlig dag på jobbet. Inte roligt, men inte heller direkt tråkigt! Efter jobber så sprang jag och Fredrik några ärenden till min mor, man får faktiskt räkna med att de blir lite fel då. Det blev inte helt galet, bara lite fel märke. Små saker! Eller?!

Jaja, när vi sedan kom hem från mor så va man lite fika sugen. Dock blev man rätt pömsig efter att ha fikat lite, så vi tog med oss ett korsord upp och la oss i sängen. Gissa tre gången vad som hände? Självklart så somnade vi och vaknade inte fören vid 18.30. Så det blev en sen middag idag, när maten lyckats sjunka ner en bit i magen så var det bara att klä på sig och gå ut i stallet. Ibland kan man tro att hästarna dansar steppdans på nätterna, skit över allt. Fast dom är som söta också, så dom kommer undan med de =)

Nu har jag däremot kommit in igen och satt mig i sängen med datorn, Aska ligger bredvid mig och Fredrik sitter och kollar på tv. Sociala gänget, men det är jag som har godis skålen. Hehe...

Sov gott alla glada!
Hej då!


Man måste passa på att knäppa kort när han sover =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0