Mjölnir!

Så heter den stora, svarta valacken som står i min hage nu =) Riktigt söt, dock ska han få banta lite. Han ska som sagt ridas in och förhoppningsvis bli en trevlig ridhäst till sin ägare. Kika in på hans ägares hemsida; stallvattjom.zoomin.se Sidan är dock under uppbyggnad men med tiden blir den nog riktigt fin =)

Förutom Mjölnirs ankomst så har dagen flutit på som vanligt. Jag, Fredrik och Aska var upp till Kjell och Gun-Marie på eftermiddagen. Där blev vi bjudna på jättegod mat medans Aska och Zeb var ute å lekte av sig.  Nu ligger jag dock i soffan med magknip och kollar på Beck-filmen som går på 4:an. Fredrik sitter också här, medans Aska ligger i sovrummet och tuggar ben.
Aska hittade jag dock i sängen när ja vaknade i morse, helt utsträckt mellan min och Fredrik. Tur för henne att hon är söt, för när man väl vaknar går det inte att rubba henne. 20kg hund känns som 100kg hund när hon är avslappnad. Men nog om den bortskämda saken.

Hej då!


Vinur, Birta och Mjölnir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0