Dagen till ära!

Nja, kanske inte riktigt så men nästan. Hade förväntat mig en riktigt kass dag, men den blev helt okej ändå =) Har jobbat i en F1:a idag och vi var allihopa och åkte skidor på förmiddagen. Duktiga barn 2,8 km åkte dom, dock tyckte jag att det var riktigt kallt innan vi var tillbaka, men så kan de vara. Efter skidåkningen så va de lunch, fiskgratäng och ris.
Till det roligast (näst roligast i alla fall), vi var iväg på studie besök på Simonsons. Där fick vi se hur dom skickligt slängde ihop några prinsesstårtor, sedan fick alla barnen göra varsin bakelse. Dagen till ära så räknades jag till barnen, hehe.. Gott blev det =)

Efter jobbet for jag och Fredrik iväg på Dollar Store, handlade lite roliga saker. Tex en packväska till Aska, gummisnoddar, tandkräm samt skitpapper. Tror aldrig vi kommit från Dollar utan skitpapper, undra va de beror på?! Dollar i all ära, men efter en dag på jobbet är det skönt att komma till hemmets lugna vrå. Till middag blev det tunn pannkaka, glass och sylt, mcyke gott idag märker jag!
Mätt och belåten gick man ut i stallet och tog sig en tur med Vinur, han är verkeligen en pärla. Sedan kvarstod bara all tråkig mockning och sånnt, allt kan inte va roligt , eller? Sist men inte minst blev vi bjudna på kvällsfika hos svärmor och svärfar, nybakat bröd och te, ännu mera gotti gott.

Får dock inte glömma att Zeb och Kjell kom förbi och frågade om Aska fick komma ut och givetvis fick hon de. Blev en massa busande för dom goa hundarna!

Som ni märker har jag haft en bra dag med en massa goda saker att stoppa i magen, kommer snart rulla fram. Men vad gör de? Ne, slut svamlat för idag.

Hej då!!


Detta föreställer en galen valp, tror de är Aska?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0