Sol och bad!

Fast inget badande för min del.. Det fick Aska sköta själv =P

Måste säga att solen tar ut sin rätt, så de senaste dagarna har jag tagit mig en siesta mitt på dagen. Riktigt skönt att sova en stund så man är lite mer på G sedan.

Ankorna växer så det knakar, tycker redan att dom blivit större och framför allt kaxigare! Hästarna dom växer också för var dag, men det är inte lika possetivt. För dom växer på brädden =/
Fast vad gör de egentligen?! Man kan inte vara i topptrim jämt, bara att låssas att det är vatten..

Ne, här är bilder på storbadaren! Hej då!




Kommentarer
Postat av: Vickan

Vilken sötnos:) ja bada freja häromdan hon gilla inte riktigt de:P ses snart!

2009-07-01 @ 08:35:14
Postat av: Emely

Visst e hon =) Freja får komma å bada med Aska så kanske hon kommer på att de är roligt!

2009-07-01 @ 10:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0