Små söta fölisar =)

Jepp, idag har jag och Fredrik åkt till solberg för att vara häst och hundvakt. Ja kattvakt också, verkar som om Simson, den ena katten blivit förtjust i Fredrik i alla fall. Ligger i hans knä och sover som en stock =)

Vi har även kikat på dom små fölen, 3 stycken små söta föl. En född så sent som i går, riktigt söt! Får se om jag lyckas lägg in några kort sedan på de små liven. Man blir rätt sugen på att betäcka Birta, men ekonomin säger att det inte är någon vidarens bra idé.. Knepigt..

Snart ska vi ut och gå med hundarna, två av tre i alla fall. Den tredje (Aska) fick en lång promenad bort till Sara hovslagare förut idag, där hon fick träffa Molly (Saras blandras tik). Hon var rätt nöjd när vi kom tillbaka, fick hoppa in i bilen och torka upp lite, då det givetvis började regna lagom till att vi skulle promenera hemåt igen. Rätt typiskt tycker jag.

Näe usch vad jag är dålig på att hitta på saker att skriva om just nu, kan i och för sig tala om att jag jobbat hela veckan och även kommer att jobba den kommande veckan. Blir lite välbehövda pengar det, gissar på att det snart kommer en försäkrings räkning som ska betalas. Räkningar är tydligen ett nödvändigt ont =/

Sov gott allihopa!! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0