Klara!!

Så det så, nu är veden klar. Fast jag är nog inte rätt person att ta åt mig någon ära av de =) Men klar är den i alla fall..

Är riktigt dålig nu för tiden att uppdatera denna blogg, men jag har väl helt enkelt inte så mycket att förtälja omvärlden. Hästarna dom har fått börja beta lite smått eller rätt mycket. Beror på hur man ser på saken, dom äter mycke på dagarna och lite mindre på nätterna!

Jag däremot jobbar och står i, inte det roligaste man kan göra men det ger som sagt pengar. 
I helgen bär det nog av till Solberg för att vara häst och hundvakt, ska bli roligt att se på de små fölen. Synd bara att det är så farligt att titta på sånna små, man vill som väldigt gärna ta med sig dom hem..

På tal om hästar så är den store svarte till salu, den som köper honom kommer bli en mycket lycklig hästägare. Då han är snygg, rör sig bra och dessutom är väldigt lättlärd och possetiv! Blir sugen själv men inser även jag att tid och pengar inte finns i överflöd i mitt liv just nu och knappast lär det bli mer av den varan heller =)

Här kommer en bild på snyggingen då han var hemma hos mig!
Hej då!


Kommentarer
Postat av: SveMaja

Veden klar och hästarna snart på bete. Visst är det härligt.

2009-06-05 @ 09:52:00
URL: http://stallsve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0