Blommor och blad..

.. gör människor glad =)

Så idag var jag och mammsen ner på byn och inhandlade lite blommor på torget. Fanns hur mycke fina blommor som helst där. Jag köpte lite av varje, hade kunnat köpt MASSOR, men jag har som ingenstans att ha dom. Därför blev det bara lite lagomt med blommor!

Sedan va vi även på granngården och inhandlade blomjord och så köpte jag även några jordgubbsplantor. Fredrik ville ha sånna, så jag tänkte att jag skulle vara en snäll flickvän för en gångs skull och köpa sånna till honom =) Blev fint i pallkragen de! Skulle ha haft tag i duk att lägga över så det inte kommer en massa äckliga djur och förstör för oss. Men det var slut på duk, tyvärr...

Gissa vad jag köpte mer?! Joe, hör och häpna! Nu har jag blivit gammal, så jag har köpt stödstrumpor =/ Fast dom är i alla fall rosa och fina! Men ändå, lite tragiskt är det faktiskt.. Aja, man ska inte gnälla i onödan..

Nu är det sängen som nalkas =) Sov gott!!


Mina fina blommor, planterade och klara =)


Jordgubbsplantorna är där dom ska vara =)

Kommentarer
Postat av: Mli

Vad fint du har gjort :) duktig du!

2009-06-25 @ 22:31:29
URL: http://bertur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man tackar =)

2009-06-25 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0