Båt och sol!

Idag har det varit supervarmt, så mitt på dagen passade vi på att ta en tur med båten! Så länge de fläktade lite eller man körde framåt gick de väldans bra å ligga å glassa, men fort de inte fläktade trodde jag att jag skulle stekas =P Men de va helt okej endå. Fick även några kort tagna från färden...

Förutom att vi har tagit en båttur idag, så har vi även börjat bygga en inhängnad till ankorna. Ja, du läste rätt.. Ankor =) Inte för att jag riktigt vet vad jag gett mig in på, men det blir säkert jätte roligt. Det är helt enkelt så att man inte ska va allt för kaxig, då kan man hamna i sånna här situationer! Jag råkade nämligen skaka hand med svärfar i går kväll, dumt.
Så då undrar ni hur de gick till? Joe, jag räkade säga att om han hade en "bur" här innan klockan 7 på morgonen (i morse), så lovade jag att vi skulle ha ankor. Så de va ju bara till att ringa och tinga ankor! Fyra stycken ska vi hämta i morgon, spännande säger jag bara!

Kommer kort på ankorna i morgon, men tills vidare får ni nöja er med lite bilder från båtturen...

Sov gott!


Vattudalsbron.


Visst ser det rätt skönt ut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0