Östersund!

Där har jag och Fredrik varit idag! Faktiskt riktigt kul att åka in och handla ibland, särskilt om man inte hade planerat att göra de =)

Däremot måste jag säga att vi inte var på något riktigt shoping humör, men lite blev det i alla fall. Bland annat så beställde vi vrål-åket, de var väl kanske det enda vi visste att vi skulle ha innan vi kom dit.  Sedan blev det lite smått och gott bara. Tex så blev det några blomkrukor och en tomat planta, inte för at vi äter tomater. Men man kan ge bort dom, så blir någon annan glad i alla fall!

Sedan blev det lite nödvändiga saker också, tex färg till huset och stallet. Samt vindpapp, inte så dumt att ha på huset de heller. Kan lätt bli dragit annars =) Däremot tänkte vi köpa duk att lägga på salladen, så inte sniglarna får för sig att äta på den och även nät till jordgubbarna. Men nej då! De va slut på de, totalt helt slut =/  Så det blir väl att åka en sväng på granngården i morgon kanske.

En sak till vi lyckades göra va att vi köpte hyllkonsollerna till toan, men vi tänkte inte så långt som at vi kanske skulle ha köpt hyllplanen också. Lätt förvirrade vill jag nog påstå, men då har vi något att köpa nästa gång vi ska till stora staden!

Näe, nu får de vara nog för denna gång. Kika in min tomatplanta här nedan! Bye!


Synd att dom inte är lika goda som dom ser ut att vara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0