Ett nytt försök!

Sist gick det nämligen inte så bra, då hela inlägget försvann och jag blev sur.. Man har faktiskt rätt till att bli sur när de jävlas lite för mycke för en, så det blev helt enkelt inget inlägg alls! Så vi gör väl ett förök idag istället.
 
I lördags var jag Fredrik och Aska iväg på fjällsjömarknaden i Backe och kikade, blev lite smått och gott handlat där! Tex en rosa spårlina till Aska och någon munk, lite korv och 2 snygga grytlappar till mig och Fredrik =) Aska skötte sig exemplariskt bland hundar och människor, ibland blir man lite stolt.

På söndagen så jobbade Fredrik och jag hade en super-duper lat dag. Jag låg på sängen och läste en bok hela dagen, förutom då ankorna fick mat och Aska fick kissa. Men de tar inte vidarens lång stund att rasta hunden och mata ankor!

Igår däremot va de måndag och det gjordes inget speciellt vad jag kan minnas. Fredriks syster och hennes karl kom till ström, så de blev lite surrande med dom en sväng. Annars så blev det inte mycke mer än middag gjort innan Fredrik for och jobbade.

Så kom dagens bravader. Jag har städat hela huset idag, förstå hur tråkigt de va! Visst blir det fint när man städat. Men att det överväger hur tråkigt det är, det tvivlar jag på.. Men gjort är det och de behövs inte göras om på en stund i alla fall.
Efter en heldag med städning så fick jag en välförtjänt middag av min pappa, kyckling blev det =) Fick till och med en matlåda med mig hem. Kanon bra de, då har jag en lunch tills i morgon =P

Nu däremot sitter jag och funderar över vad som måste inhandlas och vad som vore bra om de inhandlades.. Två helt olika saker, tex så måste inte jag köpa nya köksgardiner. Men de vore ju bra å ha... Eller hur?!
Sedan har vi de här sakerna man måste ha som skurmedel, toapapper osv.. Men de är inte ett dugg kul tycker jag, fast om man bara köpte de roliga skulle de inte sluta så bra. Tänk när man sitter på toa och torkar sig med dom nya köksgardinerna =/

Där spårade det visst ur lite granna... Så jag säger tack och hej för idag och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0