Dom underbara!

Ja alltså min familj, de har jag umgåtts med i helgen =)

Fredagen började med en arbetsdag, 06.45-15.15. Sedan blev det firande av min bror, så jag mamma och pappa var upp och grattade på 30års dagen! Fredrik jobbade tyvärr, men så kan det vara!

Sedan på lördagen va vi, jag och Fredrik, till östersund och handlade, dock så missade vi hälften. Fast jag skulle köpa mig en ny telefon och de lyckades jag i alla fall med. Vi tröstar oss med att det nu finns anledning att åka in igen innom en snar framtid =P Kanske lyckas vi handla allt då?!
På kvällen så kom min syster och hennes man hem för att fira storebror. Så jag och Fredrik passade på att åka upp och hälsa på allihopa. Där det även blev film tittande, kan säga att filmen va lååång, kass och man fattade noll. Va den hette de minns ja inte heller..

På söndagen så skulle syrran och hennes karl baka tunnbröd, så jag och pappa passade på och bakade 3 liter efter dom. Sedan så var det någon som kom på den smarta iden att göra pizza i ugnen när den ändå var varm! Så hela hopen samlades i bakstugan för att göra pizza och äta. Alltså 7 stycken i en liten bakstuga =P Men finns det hjärterum...
Senare på kvällen så spelade vi lite spel och efter det så va det bara att säga god natt!

Idag däremot så är det ju måndag igen, måndagar är aldrig roliga enligt mig. Inte om man jobbar i alla fall, började 07.30 och slutade 16.00. Efter jobbet så lagade Fredrik middag, tacos för hela slanten! Gott kan man säga =)
Men nu sitter jag och gör ingenting, Fredrik har åkt på jobbet. Jag och Aska följde mamma upp till bakastugan för att städa en sväng, men nu är vi som sagt hemma. Aska är lagomt trött och ankorna ska snart få lite mat. Sedan är det god natt även denna dag.. Så kan vi se fram emot en ny dag i morgon, som kommer börja nån gång runt 05.20!

Hej då!

En trevlig vårbild tagen från altanen. Kollar man riktigt noga ser man rådjuren..

Kommentarer
Postat av: mamsen

MLY! Det är fortfarande sommar... Jag vill inte se nån snö...

2009-07-28 @ 23:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0