Åska!

Jepp, idag har det åskat nästan hela dagen tror jag =/ Man blir sååå less alltså, men som tur är har jag vart till Mirja och hämtat en kasse med böcker. Så egentligen är det bara hunden som lider =P

Som ni nog förstår så har jag alltså inte gjort ett smack idag. Fast nu har det klarnat upp och jag har masade mig iväg på en promenad med Aska, vilket hon var välförtjänt av! Sedan fick ankorna lite mat och så smorde jag in hästarna ordentligt. Dom stackarna har blivit aldeles bitna av den förbenade bremsen. Det tråkigaste med den är att det inte spelar någon roll vad man her på, för dom ger sig ändå inte =/

Eftersom det inte hänt något spännande så tänker jag inte skriva mer än såhär. Men någon bild kan jag däremot glädja er med =)


Jag, mamma och Sara i våra fina klänningar =)


Mamma och jag =)


Måste säga att åsnor är väldigt söta!

Hej då!!!

Kommentarer
Postat av: Mli

Där kom dom ja! Fina ni var :)

2009-07-17 @ 17:30:12
URL: http://bertur.blogg.se/
Postat av: Mly

Man tackar =P

2009-07-17 @ 23:41:29
Postat av: mamsen

Jättesnygga var vi!!! =0

2009-07-25 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0