Halva dagen..

Har nu susat förbi =)

I morse när man åt frukost ringde Tessan och frågade om jag var vaken, jepp för ovanlighetens skull va ja de kvart över 8 på morgonen. Kan bero på att Fredrik är borta så jag tog ut hästarna själv. Eftersom jag var vaken så tog de inte lång stund innan Tessan och Diesel (Tessans pudel) knackade på dörren, efter att ha kikat igenom några klädtidningar så bagav vi oss ut i snön.
Väl ute hade Aska bara ögonen för bollen och Diesel hade bara ögonen för Aska. Vilket resulterade i att Aska sprang efter bollen och Diesel efter Aska, motionerade vart dom i alla fall =P Så efter ungefär en timma ute lämnade jag och Aska av Tessan och Diesel hemma hos dom och gick vidare hemåt. På vägen träffade vi på Zeb och Kjell, så då vart de full rulle igen för Aska.  Men nu ligger hon hemma i korgen helt utslagen och sover som en stock =)

Ha en fortsatt trevlig dag!


Diesel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0