En pipande hund..

Är precis vad jag har här hemma. Husse har åkt och jobbat, vilket betyder att den stackars lilla hunden är helt förtvivlad. Matte verkar inte vara någon som man behöver bry sig i, tydligen en tråkig typ jag.. Men om man är husses favorit och blir lämnad ensamen kvar med hemska matte, kanske har man då all rätt till att pipa?
De hon inte förstår är att jag också saknar husse när han är borta... Nog om detta nu!

Dagen har idag flutit på riktigt bra, vaknade vid halv 9 tiden och fick då massage. Kan de bli bättre?! Sedan va de dax att äta, ducha och ställa sig i ordning inför jobbet. Inte direkt så att man hade bråttomt då ja inte började jobba fören vid 12.30 =)
Jobbet var idag väldigt lättsamt, bra arbetskamrater och snälla barn. När arbetsdagen var slut vid 16.45 var det bara att packa ihop och åka hem till middagen, tacopaj, gott gott.
Tyvärr, som ni nog förstått, har Fredrik farit iväg och jobbat. Trist för mig, men sådant är livet. Så när han for passade jag på att åka hem til mamma och pappa, har inte träffat pappa på hela veckan så de va trevligt. Tillsammans med dom så blev de en tur till Dollar Store, köpte ett helt hundben till Aska =P
Men som vanligt blir det tillslut kväll och dax att ta in hästarna. Sagt och gjort, dom är inne och äter sitt hö. Jag däremot behöver inte äta något hö, men inne är jag. Som varje kväll när Fredrik jobbar sitter jag med datorn i sängen och Aska ligger och sover bredvid.

I morgon är en ny dag med ny arangemang, jag är ledig (antar jag i alla fall). Så de blir nog mest en massa pysslande med djuren, inte helt fel ur mina ögon sett =) Så vi hoppas på vackert väder!

Hej då !!


Vackra Vinur en riktigt kall februari dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå dom där öronen är alltid framåt :)

Men söt är han..!

2009-02-26 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0