En dag i livet.

Idag har jag och Fredrik varit ute i skogen och gått skoterspåren med Aska. Med oss hade vi 2 trasiga leksaker, dom är inte precis i bättre skick nu =P Men roligt va de i alla fall..
Sedan på eftermidagen så for jag och Tessan till Solberg och hälsade på Irja, roligt att se hur fint de börjar bli i deras hus. Konstaterade att jag lätt skulle kunna byta badrum med dom. Men vårt hus blir nog bättre och bättre de med, ny panel och lite isolering + nya fönster i sommar kommer göra susen =)
Fredrik fick ta stalltjänsten i kväll då jag har väldigt ont i huvudet. Jag skyller även på huvudvärken när jag säger (skriver) att de inte blir någon mer info här idag.

Bye!


Huset och en den gamla delen av ladugården, fotat från hästhagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan systeryster :)



Måste bara säga vilket fint foto av huset!



2009-02-25 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0