Tv-nörd..

Har man tydligen blivit på sistonde..
Fast alla bra program som jag brukar se har slutat eller slutar i morgon, trist tycker jag :) Tex har Dr. House slutat, så inget bra på tisdagar. Bonde söker fru är rätt trist och upptar onsdagarna, torsdagarna består av mammas pojkar och slutar ikväll. Fredagar består som alla vet av idol och de är slut i morgon..
Får trösta mig med att det är dansbandskampen på lördagarna och de håller nog på ett tag till :P Söndagar och måndagar är det just ingenting.. Eller är det måndagarna som förgylls av 2½ men? Minnet är bra men kort!

Jaha, nästa roliga sak är att jag igår va till tandhygenisten och tog bort tandsten och fick tänderna "putsade" som de så fint hette. Bara 730 kr fattigare =/ Tack för den julklappen sa jag! Nästa år kanske jag kan få något roligare av mig själv kanske?! Vi får se :)

Hum, förutom tv-nördandet så har jag även lyckats fastna i farm ville.. Totalt meningslöst spel som man ändå fått för sig att spela. Kan i alla fall säga att det är bra tidsfördriv när man sitter och rullar barnvagnen över en tröskel.

Lilla Lea har även hunnit bli 3 månader, förstår inte vart dagarna försvinner. Men så är läget och när man är 3 månader så måste man ha ett par jeans. Det är i alla fall vad farmor sa när hon kom mer ett par åt Lea i 3månaders present =P Fina va dom i alla fall!
Sedan har även mormor kommit hem från tallin och därifrån hade hon med sig två söta spylappar (haklappar kanske de heter) med grodor på och en fin liten mössa åt lilla damen. Hon kommer bli sååå bortskämd innan hon hunit bli stor. Men vad gör de :)

Jaja, nu ska jag fortsätta att göra ingenting och vänta på att Fredik ska komma hem från jobbet. Vilket lär dröja minst 5 timmar till.
Om jag kommer ihåg de sedan ska jag även knäppa ett kort på min fina amaryllis och lägga ut, stora fina klockor på den =D

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0