Pizza och lite mer pizza..

Idag lyckades Carro på jobbet att inspirera mig, så väl hemma så blev det till att baka pizza bullar! Jag och Mirja tyckte att det var lagomt göra en sådan här kväll. Sedan kom även Tessan och hälsade på  mitt i bakandet, så då tog jag och drog ihop en vanlig pizza åt oss alla tre till middag =) Inte dumt de inte!
Det tråkigaste av allt med att hålla på å baka och laga mat är att det blir en massa, massa disk! Kan säga som så att jag inte gillar att diska, så den står kvar. Tur att Fredrik jobbar.. Men jag tänkte att det var lagomt tråkigt göra i morgon kväll när jag väntar på att han ska komma hem från jobbet =D

Har även idag konstaterat att konditionen inte är den bästa, fick nämligen gå hem från jobbet idag. Inge fel på att göra de förutom att det är just precis jobbigt! Inte nog med de så var det fruktansvärt kvavt och varmt, så mina ihoptryckta lungor fick kämpa på bra uppför backarna. Väl hemma däremot var det så man funderade på om man kissat på sig, var som inte klädd för någon direkt värme idag =P

Måste även klämma in ett grattis till min arbetskamrat som idag blivit Momma! Och givetvis till hennes dotter också!

Men åter till verkligheten, imorgon är det nämligen en ny arbetsdag. Mirja har lovat att ta hand om Aska och även ge anki-pankisarna mat, vilket innebär att det blir lite mindre stress i morgon på morgonen =) Skönt som bara den tycker jag, sedan blir det nog middag hemma hos Mirja. Näe nu e de tack å adjö för idag, tänkte nämligen försöka sova nu. Däremot så verkar inte min inneboende vilja göra de, så klara, färdiga, gå! Ni får veta i morgon vem av oss som gav sig först =) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0