Storm!!

Jag tror helt ärligt att vädergudarna inte gillar om mig!!

Har jobbat idag till klockan fyra, visst det har inte varit det bästa vädret på jobbet. MEN det har inte tokblåst så man funderat på om man kommer blåsa bort eller inte! Så självklart börjar de blåsa som bara den när ja väl kommer hem, jag blir så förbannade arg. Klabbsnö, tokblåst och kallt. Jippie, kan de bli bättre?!

Har i alla fall lyckats markarbeta Mjölnir idag, konstaterade att jag under den stunden tappat känseln i några av mina stackars fingrar =(

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mli

Ja vädret gör ju inte direkt saker och ting roligare eller lättsammare just nu..

2009-04-09 @ 20:09:22
URL: http://bertur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0