Så glad och lycklig =D

Visst är livet underbart ibland =D Jaha, idag har jag varit till Kjell och surrat skit medans hundarna busade. I nästan 4 timmar, så nu e min donna väldigt trötter =) Mirja och Ella kom även dom förbi en sväng, så Ella va med och busade lite hon också. Fast Mirja vart nog inge vidarens glad när Ella hittade gammalt bajs att rulla sig i, hon luktade apa! Så det blev hem och duscha för dom. Var sedan så lyckligt lottad att Mirja beställde pizza åt oss och körde den hela vägen hit! Mums, säger ja bara. När maten väl hade landat gick vi ut i stallet för att jobba lite med Mjölnir. Mirja fick rida idag medans jag longerade, super om man vill överföra markarbetet till ridningen. Han är en riktigt duktig kille, fattade snabbt vad det handlade om. Sedan for Mirja hem och jag tog och gjorde klart i stallet, mocka, packa hö och fylla vattenhinkar. Det är min vardag det! Nu däremot ligger jag i soffan och ska snart ta och krypa ner i sängen med min älskling. Bäst att passa på att mysa nu när han är hemma hela helgen! Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0